رامین راستاد، بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» می گوید: در تمام این سال ها به خاطر ارادتی که به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم دوست داشتم کاری کنم که خداراشکر توانستم و امیدوارم کار برای مردم قابل قبول باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
چند بازیگر بین‌المللی، شانس‌ خود را برای ایفای نقش میانجی و خاتمه‌دادن به جنگ اوکراین آزموده و نتیجه نگرفته‌اند، با این حال عربستان سعودی هم وارد گود شده و می‌خواهد دست به چنین اقدامی بزند.
تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
مهم‌ترین اقدام در جهت تبدیل شدن به یک بازیگر مهم منطقه‌ای در تجارت گاز، تعاملات بیشتر با کشورهای مختلف است. این رویکرد با واردات حداکثری و صادرات حداکثری گاز رقم خواهد خورد و به همین دلیل از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان یک اقدام مهم در بازطراحی نقش ایران در تجارت انرژی منطقه است.
تام هالند، بازیگر نقش اسپایدرمن که طرفدار تاتنهام است، از هری کین خواست به رئال مادرید برود تا تبدیل به بهترین بازیکن دنیا شود.
پاسخ به نظرات جنجالی روان آنکینسون (بازیگر نقش اصلی مستربین) در مورد اینده صنعت خودروسازی.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
نیمار که تصویر مرد عنکبوتی را پشت خودش تتو کرده، با بازیگر این نقش در فرمول یک ملاقات کرد.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از فیلم آرژانتینی‌‌ای که نامزد جایزه اسکار شده و بازیگر نقش اولش ریکاردو دارین حمایت کرد.
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
محمد بن‌سلمان، سرسخت و مستبد است و هدفش تحول اقتصادی و ارتقاء نقش کشورش به‌عنوان بازیگر مستقل جهانی است. از سوی دیگر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، منش محتاطانه‌ای دارد و می‌خواهد دموکراسی را در مرکز سیاست خارجی‌اش قرار دهد و دنیا را علیه روسیه و چین با خود همراه کند.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
کلارنس گیلیارد جونیور بیشتر برای ایفای نقش در فیلم واکر، تگزاس رنجر و مکمل جان سخت شهرت داشت.
کیهان نوشت: خانم بازیگر که سال‌هاست در حال تکرار یک نقش است و مدت‌هاست هیچ بازی درخشان و موفقیت‌آمیزی نداشته، این‌بار ضعیف‌ترین بازی خودش را در یک نمایش پیش‌پاافتاده و سطحی ایفا کرد!
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
در یکی از سکانس‌های این سریال که علی شادمان بازیگر نقش جاوید موفق شده حریفش را شکست دهد، او به سبک خوشحالی حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل تیلور آمریکایی به شادی می‌پردازد.
یک کارشناس صنعت بانکی گفت: برای حمایت از کسب وکار‌های خرد اصلی‌ترین کارکرد نظام بانکی، تجهیز منابع خرد مرد‌م و هد‌ایت آن به سمت تولید و سرمایه‌گذاری است تا از این طریق چرخه اقتصادی کشور به حرکت درآید در غیر اینصورت در آینده این کسب وکار‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
ساخته لین رمزی با نقش آفرینی تماشایی واکین فینیکس، روایتی از فرو ریختن یک شخصیت در کشاکش یک تقابل نفس‌گیر است؛ فرآیندی که بدون مهارت این بازیگر قابل تحقق نبود.
پس از رسانه‌ای شدن نام سیزده بازیگر سریال «بی‌نشان» جدیدترین ساخته راما قویدل، بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک به عنوان نقش آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ